Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Metin2 klikanie w tle

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem początkującym użytkownikiem Autoit. Pisałem pewien bardzo prosty bocik który na zmiane klika w 2 różne miejsca:

$malz=0

HotKeySet( "{F1}", "exitscript" )

sleep(1000)

while 1
MouseClick("right",1104,394,1)
sleep(100)
MouseClick("right",1310,390,1)
sleep(100)
$malz=$malz+1
WEnd

func exitscript ()
	MsgBox(0, "Ilość kupionych małży:", "Kupiono " & $malz & " małży.")
	Exit
EndFunc

Jak widać program bardzo prosty, niestety działą tylko w aktywnym oknie. W dodatku w tym czasie nie mogę robić nic innego.

Chciał bym aby te operacje odbywały się w tle, tzn. że bocik klikał by sobie a ja w tym czasie mógł bym przeglądać sobie internet lub oglądaćfilm. Nie minimalizował bym Clienta Metina. Był by po prostu w tle.

Szukałem w internecie różnych sposobów, ale niestety jako początkujący nie udało mi się rozwiązać tego problemu. Stwierdziłem że zamiast szukać na ślepo lepiej się zwrócić z tym do bardziej doświadczonych użytkowników. Czytałem coś o controlclick, jednak nie wiem jak mam go użyć w tej sytuacji i czy w ogóle spełni moje oczekiwania.

Pozdrawiam.

Nie lubię spamu!

Pomogłem? możesz się odwdzięczyć klikając na add.png

Opublikowano

Witam.

Jestem początkującym użytkownikiem Autoit. Pisałem pewien bardzo prosty bocik który na zmiane klika w 2 różne miejsca:

$malz=0

HotKeySet( "{F1}", "exitscript" )

sleep(1000)

while 1
MouseClick("right",1104,394,1)
sleep(100)
MouseClick("right",1310,390,1)
sleep(100)