Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Skrypty Vip/Free

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Owszem, tak wyglądają niektóre skrypty. Są inaczej kodowane. Co prawda nie znam się na tym za bardzo, ale to taki w pewnym sensie skrót i działa tak samo jak te z nasranymi linijkami :)

Jeżeli pomogłem to skromnie liczę na lajka  <3

Opublikowano

Czy tak powinny wyglądać skrypty VIP? Nie wydaje mi się, czy ktoś jest w stanie mi pomóc na szybko? https://raw.githubusercontent.com/LucasRPC/Scripts/master/BioZed%20-%20Reborn.lua

Zależy sa różne tryby szyfrowania Base64 LoadVIPProtectScript itd. Ale ten BioZed to chyba free wersja :)

Pisze z góry nie naucze innych szyfrowac skrypty

Problem z BoL'em ? Pisz do mnie. ;P

Opublikowano

Ten BioZed jest wersja VIP, scrackowana dla Bola od Finna. Tylko wyskakuje mi spam na chacie "........getdmg" Czy czegos nie mam jakis bibliotek, czy cos? Bo spoko mam scrackowana wersje Bola, to powinno dzialac, prawda? ^^ Totalnie jestem w tym nowa, zawsze gralam na free Bolu i czekalam tam x czasu na aktualizacje. ;) Dodam jeszcze, ze skrypt wyswietla sie w grze, widac wszystkie jego funkcje, nawet linie zasiegu comba sie pojawiaja. Lecz nie dziala nic, nie robi comba, nie lasthituje, nie harassuje. :( Moze to ja cos spierdzielilam, juz sama nie wiem. Kurcze, a zalezy mi na szybkiej pomocy, gdyz pogralabym sobie, bo w nastepnym tyg wyjezdzam na ferie. ;)

Opublikowano