Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

SSD jako Cache

Linaxis

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak więc w moim ultrabooku byla zainstalowana opcja Intel Start Rapid Storage, ultrabook posiada 20GB SSD dysku który służył jako pomoc w działaniu Windowsa, lecz jednak po nowej instalacji Windowsa nie jest z nim nadal połączony.

Nie wiem co mam teraz zrobić aby było wszystko jak wcześniej ustawione, jestem laikiem w tych sprawach, jak mogę ponownie skonfigurować ten Windows tak aby korzystał z tego dysku SSD jako pamięć podręczna.

Opublikowano

no to zainstaluj program i go włącz , instrukcje dołączone zwykle w manualach pomocy w programie albo szukaj tutoriali na google 

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

Jak to jak, zainstaluj soft i uruchom program. Reszta to tylko kwestia ustawienia napędu i inne konfiguracje.

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

Opublikowano

Jak to jak, zainstaluj soft i uruchom program. Reszta to tylko kwestia ustawienia napędu i inne konfiguracje.

To nie takie proste zainstalować soft, program jest już zainstalowany dawno komputer wyszukuje sterowników rapid shere, teraz kwestia utworzenia partycji zrzutu systemu na owy dysk ssd, czyli przez opcje zarządzaj w systemie windows, widze że wiem więcej dlatego czekam na konkretniejsze informacje, bo tak raczej nic mi nie pomożesz.

Tu bardziej chodzi o ustawienia a nie jak w przypadku głupiej instalacji gry, każdy potrafi kliknąć, dalej , dalej zainstaluj.