Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy to z jakimi rangami gram mecze turniejowe wpływa na szybszy wzrost rangi?

Maticzacza

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sorki za trochę zagmatwany temat, ale jestem początkujący w cs:go i mam kolegów z bardzo wysokimi rangami (prawie global elite) i jasne jest to że jak jestem z nimi w lobby to mi dobiera przeciwników z podobnymi rangami, i mam pytanie: Czy to jakie osoby zabijam ma znaczenie? Czy jeżeli będę grał z moimi kolegami z bardzo wysokimi rangami i będę zabijał wyższe o wiele Rangi, to czy szybciej ranga mi się powiększy niż jakbym grał z samymi silver 1, 2 ? Np z większymi rangami ranga się powiększy po 1-2 meczach a z silverami po np 5-6 meczach? Pozdrawiam

Opublikowano

Tak, to ma znaczenie. Jeżeli w pokoju są 3+ więcej osób z global, to traficie exactly na globali. Jeżeli tylko 1 osoba, to traficie gdzieś tak w środek. Im większą range zabijesz, tym więcej niestniejących "pkt" dostajesz.

3adb6317fc.png

Opublikowano

Czyli, jak będę zabijał globale czy inne wysokie rangi to po szybszym czasie awansuję range np po 2 meczach niż jak bym zabijał silverów?

Tak, to ma znaczenie. Jeżeli w pokoju są 3+ więcej osób z global, to traficie exactly na globali. Jeżeli tylko 1 osoba, to traficie gdzieś tak w środek. Im większą range zabijesz, tym więcej niestniejących "pkt" dostajesz.

Czyli, jak będę zabijał globale czy inne wysokie rangi to po szybszym czasie awansuję range np po 2 meczach niż jak bym zabijał silverów?

Opublikowano