Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak to jest z windows .. cd key?

GmbhcPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, przyjdzie do mnie komputer niedlugo i nie wiem czy gosciu zainstaluje windowsa czy nie i tu moje pytanie. Jak dziala to windows .. cd key, bo widzialem takie cos na g2a.com, po nazwie stwierdzam ze to kod, ale jak go sie aktywuje itp? Jak cos w takim czyms jestem zielony, to prosze jasno, z gory dzieki.

Intel i5 4460, XFX HD 6870, Ballistix sports 2x4 GB, Gigabyte B85M-D3H, XFX Pro TS550W, Thermaltake Armor, Seagate 320gb i WD 500 GB.

Opublikowano

instalujesz system normalnie z jakiegos nosnika po czym przy prosbie podania kodu wpisujesz go i masz

kod na win 8 na g2a nie jest do konca legalny

­

Opublikowano

A skad wziac win 8 na nosnik? Mozna pobrac ze strony windows'a? Jak nie dokonca legalne?  To gdzie lepiej by bylo kupic ten cd key?

Intel i5 4460, XFX HD 6870, Ballistix sports 2x4 GB, Gigabyte B85M-D3H, XFX Pro TS550W, Thermaltake Armor, Seagate 320gb i WD 500 GB.

Opublikowano

Dear Valued customer, 

You have reached Microsoft Customer Service, South East Asia. My name is Rizky and I would address your enquiry. As I understand it, you have inquiry for Microsoft Windows 8 Pro from G2A website. If my understanding is inaccurate, please let me know.