Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Apple iPhone 6 128G

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zastanawiam się nad telefonem Apple iPhone 6 128G i mam pytanie, czy ktoś go może ma? Telefon się tnie? jak z aparatem i nagrywaniem ? i ogólnie jak to całościowo wygląda, nie znam się zabardzo na telefonach, zazwyczaj kupowałem jakieś samsungi do 1700zł ale teraz mam ochotę chapnąć się na coś z firmy Apple, ale nie jestem pewien czy to będzie dobry zakup, dużo ludzi pisze w internecie, że się nie opłaca ale tylu ilu jest piszących negatywne opinie tylu jest co piszą pozytywne... polecacie mi ten telefon?

tutaj link z allegro :

http://allegro.pl/nowy-apple-iphone-6-128gb-gold-eu-pl-gliwice-fv23-i4996376264.html

edit* - jak się nie zgadzacie z moim wyborem to prosiłbym o polecenie jakiegoś telefonu, mój się rozwalił i nie opłaca mi się go naprawiać...

Cenie sobie :

- Szybkość telefonu

- Dobry aparat

- Lekki telefon,cienki dość cienki

Opublikowano

jeżeli cenisz sobie wage i szybkość to iphone na pewno takie są z 6 nie miałem do czynienia ale z innymi miałem i raczej gorsze nie są ;] 

Jak już Ci pomogłem to weź nacisnij tego like to mnie motywuje ;] 

Opublikowano