Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

PÓJDZIE MI CS GO ? Proszę o ODP .

InteR6

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka. Piszę z pytankiem czy pójdzie mi cs go ? Wiem, że tego czegoś nawet nie można nazwać komputerem tylko "DREWNEM" ale może da rade coś zdziałać :) ( nie znam się za bardzo na komputerach wiec proszę o wyrozumiałość )

PARAMETRY:

- Windows 7 

- 32 bit 

- 2 Gb Ram'u

- 2 Rdzeniowy procesor 2 GHz Celeron® Dual-Core 

- Karta GMA 4500 M ( 750 Mb ) [ Podobno to jest syf jak ciul xD ]

Jak sobie pobrałem Cs GO NonSteam tylko w 1 wersji ( bez żadnych updatów ) to na very low ustawieniach miałem 12 FPS :C ( nie dało się grac )

Rozmawiałem z kolegą i mówił mi, że jak kupie GO ( steam ) to bd miał wiecej fps, ponieważ są tam jakieś programy typu Directx 9.0 wgrany itp i spokojnie pogram bez większych klatek ... 

Proszę osoby które znają się na rzeczy o wypowiedzenie się.

Opublikowano

Siemka. Piszę z pytankiem czy pójdzie mi cs go ? Wiem, że tego czegoś nawet nie można nazwać komputerem tylko "DREWNEM" ale może da rade coś zdziałać :) ( nie znam się za bardzo na komputerach wiec proszę o wyrozumiałość )

PARAMETRY:

- Windows 7 

- 32 bit 

- 2 Gb Ram'u

- 2 Rdzeniowy procesor 2 GHz Celeron® Dual-Core 

- Karta GMA 4500 M ( 750 Mb ) [ Podobno to jest syf jak ciul xD ]

Jak sobie pobrałem Cs GO NonSteam tylko w 1 wersji ( bez żadnych updatów ) to na very low ustawieniach miałem 12 FPS :C ( nie dało się grac )