Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a wiec pobrałem bol'a ściągam jakiś skrypt np kata combo no i włączam lol'a i co ? nic się nie dzieje w lol'u i na dodatek nie mam okienka z logowaniem nigdy sie nie logowałem dlaczego ? uruchamiam jako administrator zoom hack wszystko nic nie dziala po prostu bol i lol sie nie łącza dlaczego ? ;p WHY?

Opublikowano

W końcu!

@ Może jeszcze go nie zaktualizowano do patcha 5.1. Nie znam się na tym zbytnio, ale myślę, że potrzeba update o ile nie było

juz zaktualizowany i nadal sie tak dzieje ;p

Opublikowano

Mi też nie działa, zaktualizowałem go, mam wszystkie biblioteki. Gdy włączam lola pisze "Bol injected succesfully" lecz w grze on nie działa, to samo ze skryptami. Ma ktoś jakieś pomysły?

Opublikowano

Mi też nie działa, zaktualizowałem go, mam wszystkie biblioteki. Gdy włączam lola pisze "Bol injected succesfully" lecz w grze on nie działa, to samo ze skryptami. Ma ktoś jakieś pomysły?

Może taki żeby wejść na forum bola, zalogować się i zobaczyć że bol dla free jest od 20.

EDIT: I Uprzedam fale tematów - NIE OD 24, tylko zapewne popołudniu.

Opublikowano

Może taki żeby wejść na forum bola, zalogować się i zobaczyć że bol dla free jest od 20.

EDIT: I Uprzedam fale tematów - NIE OD 24, tylko zapewne popołudniu.

Popieram , czytanie nie boli ziomeczki ;]

07b0pe452q46_t.jpg

Pozdro dla wszystkich junglerów :*

Opublikowano

Ciekawe ze free a konta na stronie zrobić nie idzie.