Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Struktura budowy OTS/TIBI

vt3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!  Chodzi mi po głowie jeden pomysł, ale jestem laikiem - stad moje pytania, chciałbym usystematyzować wiedzę bo czytam a nie do końca rozumiem co piszecie :-).

Jaka jest struktura tibi? Co się na nią składa?

1. mapa?

2. klient? za co on jest odpowiedzialny? co w sobie zawiera

3. silnik? za co on jest odpowiedzialny? co w sobie zawiera

4. coś jeszcze?

Teraz teoretycznie chciałbym przedstawić Wam mój pomysł powiedzcie mi jak powinienem go wykonać, co jest błędne w moim myśleniu:

Chciałem stworzyć grę wykorzystującą grafikie tibi - mape, ludziki, przedmioty. Mape mógłbym stworzyć map editorem. Teraz chciałbym zmienić cele w tej grze, np zlikwidować poziomy, stworzyc zaleznosci miedzy graczami etc, zmienic okienko skilli zeby mozna bylo je przydzielac + tak jak w niektorych grach rpg. Co musze zmienic? Klienta? Silnik? Na czym to polega?

Jednoczesnie chciałbym zeby takie rzeczy jak chodzenie, system walki pozostal bez zmian. 

Mam nadzieje, że mnie rozumiecie. Czekam na odpowiedzi.

Dzieki, Vt3k

p.s czy robienie gry uzywajac grafik tibii jest legalne? kiedys slyszalem ze otsy nie sa legalne, a juz na pewno nie czerpanie z nich korzysci, jak to jest w odniesieniu do mojego pomyslu, pozdrawiam

Opublikowano

no to tak:

podstawą serwera jest source czyli źródło dzięki niemu możemy edytować dosłownie wszystko co nam się żywię podoba, jest napisane w c++ które na końcu kompilujemy.