Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zostanę Moderatorem] Tysia

Tyśka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zostanę Moderatorem serwera TeamSpeak

Witam :)

Zapewne parę osób może mnie kojarzyć (bądź nie) z moderowania kilku teamspeak'ów / forów.

Jako, że studiuję i mam trochę wolnego czasu pomyślałam, że może komuś bym mogła pomóc :)

Coś o sobie

Mam na imię Martyna, 20 lat, mieszkam w Bełchatowie.

Nie stwarzam kłótni, nie spędzam czasu na wymyślaniu wyzwisk bądź nie jaram się "hejtowaniem" 

Znajomości jakie nawiązuję nie są jedynie "na potrzeby bycia w Administracji", wielu znajomych już znam od 6-7 lat i utrzymuję z nimi kontakt :)

Jestem raczej spokojną dziewczyną, która mogłaby cały dzień odpowiadać na te same pytania jeśli ma to komuś pomóc :)

Zazwyczaj na serwerze (forum, ts) na którym pełniłam jakąkolwiek wyższa funkcję niż zwykły gracz starałam się : 

• - Poprawić estetykę,
  • -Pokazać, że relacja między Administracją a Graczem może być jak najbardziej sympatyczna i na tym samym poziomie.
  • - Spędzać dużo czasu na publicznych kanałach niż na "Strefie Administracji"
  • - Odpowiadać na wszelkie pytania, propozycje zmian.
  • - Reagować i upominać niż banować bez ostrzeżeń (chyba, że reklama)
  •  

w skrócie?

Na większości TeamSpeak'ów bądź na forach pełniłam funkcję łącznika pomiędzy Administracją a Graczami.

Moje wady:

• Zdarza mi się wyjeżdżać czasem na weekendy stąd czasami moja aktywność jest mniejsza
  •  Jak to na studiach, jestem gdy nie mam jakiegoś kolokwium :)