Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy jest szansa

MosterAsa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest szansa zmienienia teraz technikum :D

Tzn jestem teraz na fototechniku (nudaaaa...) chciałbym się przenieść na informatyka, 

Czy bd jakieś przeszkody ? Chodziłem do gimbazy z rozszerzoną infą (projekt z uni)

Oraz brałem udział w konkursie informatycznym w tym technikum.

Bd jakieś problemy ? Bd musiał coś dodatkowego zdawać itp ? 

Ew, czy mogę zmienić technikum na zawodówkę ale w tym samym zawodzie (fotograf)

Opublikowano

Nie powinno być żadnych problemów, ale musisz się liczyć z tym, że będziesz do tyłu.

Opublikowano

Będziesz musiał zaliczyć wszystkie przedmioty, których nie miałeś na fotografie, a będą na informatyku.

Prawdopodobnie tylko przedmioty zawodowe.

s2c77Oa.png

Opublikowano

Zmieniaj lepiej szybko :D Kierunek informatyczny jest bardziej dochodowy i jest dużo wolnych miejsc pracy :)

Opublikowano

Im szybciej, tym lepiej. Szansa zawsze na to jest. Nikt Cię tam silą nie trzyma, tylko musisz sobie zadać ważne pytanie czy się faktycznie opłaca :) Możesz zmienić albo na 99% będziesz musiał coś zdawać, zaliczać. Lepiej się upewnić w szkole tam gdzie chcesz iść. Powinni Ci powiedzieć co i jak. Z tego co słyszałem jakiś czas temu 75% uczniów wybiera złą szkołę, nie pracuje w swoim zawodzie.

Zawodówkę odradzam raczej, no ale jak wolisz. Co prawda byłby jakiś zawód ale na studia nie możesz iść jakby Ci się później tak pomyślało.