Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak działa L#

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Chciałem się zapytać jak dokładnie działa L# od strony technicznej. Wstrzykuje on po prosu odpowiednie pliki dll do procesu czy coś jeszcze? Jeśli wstrzykuje tylko pliki to jakie i czy wystarczy po prostu zwykłym injectorem je wstrzyknąć do procesu gry. Posypią się like za sensowne odpowiedzi. ;)

Opublikowano

Nie znam się na tym ale myślę że l# (programik w którym wybieramy skrypty) służy do injektowania ich do gry tak jakby wejściówka na imprezke dla skryptów które ułatwiają ci gre :)

76561198342061369.png

Opublikowano

Próbowałem wstrzyknąć wszystkie pliki z folderu system jednak nic to nie dało. Żebym chociaż wiedział jakie trzeba wstrzyknąć. ;)

Opublikowano

Przestań powtarzać "wstrzyknąć" k***a... Wstrzykiwać to można sterydy w dupala... L# Działa na zasadzie takiej, że do clienta gry i jego plików podzespołowych wdrąża skrypty, które maja odpowiednia forme i budowe, aby mogly być wyświetlone w grze. Wiec iniekcja plików z folderu system c***a pomoże, bo ma inną formę, nie do tego tego rodzaju plików i czegoś tam ble ble ble...

Opublikowano

Przestań powtarzać "wstrzyknąć" k***a... Wstrzykiwać to można sterydy w dupala... L# Działa na zasadzie takiej, że do clienta gry i jego plików podzespołowych wdrąża skrypty, które maja odpowiednia forme i budowe, aby mogly być wyświetlone w grze. Wiec iniekcja plików z folderu system c***a pomoże, bo ma inną formę, nie do tego tego rodzaju plików i czegoś tam ble ble ble...