Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] BungeeCord

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam zamiar stworzyć sieć serwerów mc ( na razie 2 serwery). Chce kupić dwa serwery na craftserve. I jak je połączyć przez BungeeCord, co mam jeszcze dokupić itp.

Jestem w tym kompletnie zielony, bo nigdy nie ruszałem BungeeCord'a.

Opublikowano

Tutaj masz poradnik:

BungeeCored - serwer, ktroy ma za zadanie przekierowac garcza na serwer glowny albo jak serwer glowny nie jest dostepny to na serwer zastepczy.

585051449511123978085.jpeg

Opublikowano

Tutaj masz poradnik:

BungeeCored - serwer, ktroy ma za zadanie przekierowac garcza na serwer glowny albo jak serwer glowny nie jest dostepny to na serwer zastepczy.

To wiem, tylko co muszę jeszcze dokupić itp. Bo z tego co wiem, na zwykłym hostingu typu lvlup się nie da.

Opublikowano

BungeeCord możesz kupić na pukawka.pl i tam odpowiednio go skonfigurować, aby przenosiło na tamte serwery.

Pozdrawiam, Kawamintai.

Opublikowano

BungeeCord możesz kupić na pukawka.pl i tam odpowiednio go skonfigurować, aby przenosiło na tamte serwery.

Pozdrawiam, Kawamintai.

Tylko dlaczego to takie drogie, bo 1.70zł za slot? Przecież to tylko lobby, a kosztuje więcej  niż "normalny" serwer.

Opublikowano

Osobiscie mialem to na serwerze dedykowanym i nie miualem problemow, ale powinno dzialac to na kazdym serwerze gdzie mozesz wgrac wlasny silnik. 512mb ram wystarczy na 50 slotow spokojnie, bo bungeecord to tez serwer, ale tylko do przezucania graczy.

585051449511123978085.jpeg

Opublikowano