Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Przyjmę posadę GM etc.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaką posadę chcesz objąć w Teamie ?: GameMaster czyli utrzymanie porządku na serwerze, kontakt z graczami, organizowanie eventów. etc.

Cześć.

Na początek może kilka słów o sobie :

Nazywam sie Mateusz, mam 17 lat(zaraz 18) na co dzień uczęszczam do Technikum, jestem na profilu Technik-Informatyk.Mieszkam w Malborku.Interesuję się informatyką (sieci komputerowe, systemy komputerowe, diagnostyka urządzeń komputerowych) oraz grą Metin2.

1.Najczęstsze pytania:

2.Imie: Mateusz

3.Wiek: 17

4.Miejsce zamieszkania: Trójmiasto ;)

5.Ile czasu dziennie możesz poświecić na gre ?: 10 godzin dziennie (16:00-02:00), lecz oczywiście każdy ma życie prywatne i czasami muszę załatwić coś na mieście lub po prostu wyjść na miasto z koleżanką ;).

6.Masz mikrofon ?: Tak, mam.

7.Co Cie wyróżnia od innych ?: Przede wszystkim chęć do pracy, mobilizacja, zaangażowanie, motywacja . Mam strasznie dużo czasu, umiem pracować w zespole.Gram w Metina2 od samego początku na polskiej scenie czyli od Monastyru, grałem rownież na dziesiątkach prywatnych serwerów więc jeśli będzie taka potrzeba wniosę kilka świeżych pomysłów do Teamu.

8.Czego od Nas oczekujesz ?: Nie oczekuje i nie będę oczekiwał wynagrodzenia za swoją prace ponieważ będę wykonywał swoje obowiązki jako wolontariusz .

9.Jak będzie można się z Tobą kontaktować ?: Będę dostępny pod numerem telefonu, Skype, Facebook.