Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

BlueScreen z różnymi kodami po 5-10 minutach gry!

Lothes494

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio natchnęło mnie do grania w 4s. No i wszystko pobrałem wszystkie aktualizacje zrobiłem i gdy odpalam grę po 5-10 minutach dostaję blue screena o różnych kodach. Naprawdę nie znam się na tym i proszę o pomoc :)

Opublikowano

Zadam Ci tylko pytanko, jesli grasz w 4story komputer chodzi ci bardzo wolno? tzn masz lagi zanim wlaczysz przegladarke minie troszke? Jesli tak, jest to spowodowane slabym procesorem, iz on nie wyrabia z przetwarzaniem tych "pikselow" np na wojnach czy spotach na expowisku. Sproboj uruchomic to w okienku, na slabych delatach oraz rozdzielczosci. Jesli nie pomoze to nie wiem co robic

Opublikowano

Wiesz lagów żadnych nie mam przeglądarka chodzi idealnie a procesor słaby nie jest bo aż 3.60 a to jest wartość minimalna a można podkręcić na lajcie do 4.80 np. w bf3 chodzi all na ultra i 90 fps :) Dzięki za rade właśnie będę próbował i zaraz editne i dam ci znac czy działa :)

@Edit

Nawet przy takich ustawieniach wyskakuje bluescreen szybciej niż zwykle ..

http://scr.hu/3v6h/8hmb9

jak myślisz format powinien pomóc ? bo gralem juz kiedys na tym komputerze na tym samym sprzęcie i na tym samym windowsie i działało bez problemów :/ 

Opublikowano