Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Skrypt na Stone

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, prosze was o pomoc bo mam problem ze skryptem na stone, mianowicie wypada wszystko, poza złotem i nie wiem o co chodzi, nie mam doświadczenia w skryptach jako pluginach i dlatego prosze o pomoc w zlokalizowaniu błędu bo ja nie potrafie nic zauważyć.

Kochanie wróciłem :yay: 
Nie no, żartuje.

Chociaż...

Opublikowano

Ok, trochę piszę skrypty ale nie rozumiem po co jest Zelazo1 Zelazo2 Zelazo3 ???

Zrób taką opcją

on mine of stone:

if player's tool is pickaxe of fortune 1:

chance  of 2.5%:

give a random number between 3 and 1 of iron ingot to the player
                        send "{@tag}&7 Znalazles zelazo!"
                        stop

chance of 3%

give a random number between 4 and 2 of gold ingot to the player
                           send "{@tag}&7 Znalazles zloto!"
                            stop

I tak z każdą fortunką i itemkiem który ma wypadać :)

TEMAT

Opublikowano