Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wyciągnięcie danych z przeglądarki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemano.

jestem początkujący w autoit, dlatego zwracam się do was o pomoc

potrzebuję pętli dla zmiennej (inny sposób?), która będzie mi cały czas brała dane z kodu strony (tylko z jednej linijki)

w streszczeniu

... kod strony

<div tip="<B>Punkty życia:</B>5333 / 5333" id="life1"><span tip="<B>Punkty życia:</B>5333 / 5333" style="position: absolute; z-index: 303; width: 114px; text-align: center; font-size: 10px;" id="hpProcent">100%</span></div> - linijka którą potrzebuję do zmiennej (dokładnie potrzebna mi jest wartość punktów życia)

... reszta kodu strony.

za pomoc serdecznie dziękuję:)

Opublikowano

IZZER4

Mógłbyś podać nazwę funkcji z ie.au3, którą tu trzeba użyć? :)

_IEBodyReadText 

Tylko, że w AutoIt będziesz musiał cały czas wywoływać tą funkcję i szukać stringu, za każdym razem gdy aktualizujesz dane np. aktualny poziom HP

TuByłaSygnatura.png

Opublikowano

Właśnie z _IEBodyReadText sobie napisałem ale myślałem, że jest jakaś funkcja która, tak jak autor tematu napisał, będzie czytała "tylko z jednej linijki", i tak się zastanawiam czy to w ogóle używać, bo pewnie łatwe do wykrycia takie coś :P

@Edit

ale jak w ie.au3 jest coś podobnego do ffxpatha na wyciągnięcie np. ilości hp to możecie powiedzieć bo mnie to ciekawi, a nie mogę znaleźć

Aha i czym w Stringbetween zastąpić entery przykładowo w takim czymś jak chcę wyszukać drugie słowo (wynik chcę bez enterów):

pierwsze

drugie

trzecie