Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Piny - przejsciówki.

TheParkourPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem co to jest molex. Jestem zielony.

Złącze w zasilaczu, masz je wolne na 100%.

Proponowane zestawy komputerowe na bieżący miesiąc:

KLIK!

Pomogłem? Daj lajka! Potrzebujesz mojej pomocy? Oznacz proszę mój nick w poście @Nitex

:)

Opublikowano

Złącze w zasilaczu, masz je wolne na 100%.

No dobra ale wróćmy do tematu. Są jakieś przejsciówki z 4x1 na 6x2 ? Bo jak tak patrze to tylko jest jedno wejscie 4 pinowe.

2a0c2mq.png

Opublikowano

Nie znalazłem żadnego takiego złącza na aukcjach i sklepach. Wątpię, żeby było możliwe przepięcie z 4 pinówki na 6 pinówkę. Najlepiej będzie zastosować tą którą Ci podałem wcześniej, a w ostateczności wymiana zasilacza. Sprawdź też czy zasilacz obsłuży Ci kartę pod względem mocy.

53617914622311377282.png

Sygnatura by KarMixx

Opublikowano

Widzę, że są Antec 480W z odpinanymi kablami, może masz taki ?

53617914622311377282.png

Sygnatura by KarMixx

Opublikowano

to zamien 2 molexy na 6 pinow

ewentualnie jak ci brakuje molexow kup rozdzialke na molexy

najlepiej zebys znalazl przejsciowke 2 molexy -> 6+2 pin i wykorzystasz te 4 piny

­

Opublikowano

To są te piny ( przynajmniej ten 4x1 bo ten dłuższy to nie wiem czy to też jest pin ).

A tu jest ile pinów żeby kartę podłączyć.

http://www.tinypic.pl/td8qpiw6uz3s

Jest jeszcze dużo tych kabli. A takich "pinowych" to tylko te widziałem.

@http://www.mpcforum.pl/user/13707-edit/' title='' id='anonymous_element_76444'>Edit