Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zmiana adresu IP serwera

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak można zmienić IP serwera? W sensie takim że za pomocą jakiegoś launchera można połączyć się z innym serwerem. Np. żeby za pomocą launchera do serwera xxx połączyć się z serwerem zzz. Podobno trzeba zmienić plik root, ale się nie znam xD

Opublikowano

Rozpakuj plik root i w pliku serverinfo.py zmieniasz ip oraz porty

eeee... ale w jakim sensie mam to rozpakować?? Nie znam się a plik root nie jest spakowany......

Opublikowano

Plik root.eix i root.epk możesz rozpakować używając specjalnych packerów do tego typu plików. (znajdziesz ich całe mnóstwo na forum) Następnie po rozpakowaniu tych plików utworzy Ci się folder zawierający pliki wchodzące w skład root, jednym z tych plików jest plik serverinfo.py, następnie musisz otworzyć ten plik np. notatnikiem lub notepad'em (osobiście polecam ten drugi program), jak już go otworzysz ukażę Ci się skrypt odpowiedzialny za łączenie się z serwerem, musisz w nim zmienić adresy ip oraz porty logowania i poszczególnych channeli, zapisać go a w następnej kolejności ponownie spakować pliki root korzystając z tego samego packera którego użyłeś do ropzakowania powyższych plików, następnie podmieniasz pliki w folderze pack i gotowe.

Opublikowano

wpisz se w google, metin2 file archiver mpcforum i ci wyskoczy pełno potem tylko rozpakowujesz root.eix/epk ^^ tuty też masz jak używać xD tak btw, ty chcesz z innym klientem wbić na całkiem inny serwer? jak tak to nie radze :D