Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

VSN Serwer

Medyk89

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AdvGallery_zpsebbcde1e.jpg

Witam jestem Medyk89 i gram tutaj:

http://www.vsn-gaming.com smiley.gif?0

SERVER PL / ENG

Moze cos o mnie i o servie: Gram w dayz mod od 2 lat mam 26 lat i widziałem wiele serverów ale ten jest inny taki jak by nowy server DAYZ nowy wymiar stworzony przez kogos kto ma własną wizje własny styl i o to własnie chodzi w tym.

i to własnie rurzni sie od tych znudzonych łatwych epochów i calego syfu codziennego grania

nie jest łatwo ale tez nie jest trudno no co wam mam powiedziec jest to jednym słowem server jakiego nie było i nie spotkacie nigdzie indziej wiec zapraszam serdecznie do gry ja na bank bede czekał smiley.gif?0

chciałbym podziekowac administracji za czas i prace poświeconą nad tym serverkiem i daną mozliwość by muc pograc na nim smiley.gif?0 POZDRAWIAM:
EPD
Dino
Matty
smid

I tagrze wam graczą ze jesteście i gracie bo bezwas nie ma klimatu i serverek by nie stał długo

To tyle z mojej strony.

WESOŁYCH ŚWIAT I SZCZEŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015 POZDRAWIAM Medyk89.

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

685521419338474876258.jpg

Witam jestem Medyk89 i gram tutaj:

http://www.vsn-gaming.com smiley.gif?0

SERVER PL / ENG

Moze cos o mnie i o servie: Gram w dayz mod od 2 lat mam 26 lat i widziałem wiele serverów ale ten jest inny taki jak by nowy server DAYZ nowy wymiar stworzony przez kogos kto ma własną wizje własny styl i o to własnie chodzi w tym.