Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy to normalna temperatura ?

martix55

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, ostatnio zauważyłem pewną ciekawą rzecz, SS:
Czy ta temperatura jest normalna? Nie znam się na tym dlatego też się pytam.

post-618128-0-12292600-1419297990_thumb.png

graphic.png

Opublikowano

Chcę na dodatek dodać że komputer ma 4 miesiące i nie był wcześniej używany, więc nie powinno być problemu z pastą itp... Może to być spowodowane słabym chłodzeniem czy coś?
Oraz maksymalna zanotowana temperatura to 95 stopni.

graphic.png

Opublikowano

Możliwe, że czujniki padły lub ktoś źle zamontował chłodzenie. Niemożliwością jest aby przy normalnych warunkach były takie temperatury

Opublikowano

Jeszcze jedno małe pytanie. Może być to spowodowane tym, że mam chłodzenie tzw. boxowe? Jestem w tym kompletnie zielony dlatego tak się pytam. Pozdrawiam.

graphic.png

Opublikowano

Nie jest normalna. Może wina pasty termoprzewodzącej? Spróbuj wymienic. Mi to pomogło.

graphic.png

Setup: GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0+ 4GB GDDR5 256 bitCPU: Intel® Core™ i5-3330 3.00 GHz, Cooler: Intel BOX, PSU: Corsair CS550M 550W, RAM: HyperX Savage 2x8GB (16GB) 1600MHz --> 1333Mhz DDR3 CL9, MOBO: MSI H61M-P20 (G3), SSD: Crucial BX100 256GB, System: Windows 10 64bit

Gear: Monitor: Asus VG248QE 144hz 24', Mouse: Zowie FK2, Keyboard: CM Storm Quickfire TK Cherry MX Red, Mousepad: Razer Goliathus Speed Large, Headset: Steelseries Siberia v2 Red, Mouse Bungee: Zowie Camade Yellow

Opublikowano