Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak zrobić takie logo ?

Izako

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Własnie zastanawiam się długo jak zrobić takie logo jak na tym forum może mi ktoś pomoże bo wiecie jestem grafikiem ale nie aż takim zawodowcem jak wy ;) mam program gimp myśle że wystarczy jak macie inne programy graficzne to poproszę o linka do pobrania tego programu graficznego 

chciałem zrobić takie logo podobne :

51508495990516441821.png

Może mi ktoś pomoże rozwiązać ten problem ?

Dziękuję 

Pozdrawiam !

Opublikowano

Grafikiem nie jestem, ale wg mnie to rysunek w illustratorze przy użyciu tabletu graficznego i tyle, ale mogę się mylić.

Moja galeria:

ZZN1o2Z.png

Tą niezaprzeczalnie piękną grafiką uraczył mnie użytkownik Atacama

Urban Exploring, fotografie z różnych opuszczonych miejsc :)

Opublikowano

Z programów graficznych mogę polecić Ci (zapewne jak wszyscy) Adobe Photoshop, w programie tym wykonasz cuda ;) 

Potrzebne są :

a) Wmiejętności, które zabierzesz oczywiście podczas pracy.

B) Wyobraźnia

c) Spory wkład pieniężny bo niestety program do tanich nie należy ... 

Z oficjalnej strony producenta możesz pobrać darmowego triala na okres 30-stu dni ;) 

1363095337-U286162.png

Opublikowano

Loga zazwyczaj robi się w programach pokroju Adobe Illustrator (płatny), więc obstawiam, że to też zostało stworzone jako wektor (dzięki temu można je skalować bez utraty jakości).
Darmowy odpowiednik Illustratora to Inkscape, w którym możesz też taki efekt uzyskać :)