Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Mógłbym prosić o questa, który powoduje, że po użyciu jakiegoś itemu wykonywana jest komenda /purge ?

Próbowałem coś napisać, ale niestety nie działa ;/ 

Mój quest:

quest purge begin
	state start begin
		when 50030.use begin
			d.purge()
		end
	end
end 

Wgrywa się normalnie, żadnych błędów, ale nie działa w grze.

Daję + jak będzie działać :)

PS. Piszę tutaj, bo w questach/difach nie mogę dodawać tematu.

Quest Serwisantmt2 nie działa :/ 

Nie znam się zbytnio na LUA. Dopiero, co zacząłem się bawić w pisanie questów. Funkcję znalazłem gdzieś na mpc forum. Nie znam się na tym zbytnio, trochę już kombinowałem z questami (wgrywanie, nie pisanie ;d), a tem jest mi potrzebny, żeby "czyścić" jakiś obszar na mapie w razie potrzeby (np. resztki po prywatnym ewencie ;) ).

Tak, item ma prawidłowe type, komenda istnieje (inaczej by nie wgrało ;p), mam GM'a na serwerze, itd., itp... 

Mniejsza o ten quest xD

Dzięki za zainteresowanie w ogóle :)

@Edit

Quest od Serwisantmt2 działa jak należy :) Po dodaniu cudzysłowia śmiga jak należy. Jedyny minus, to ta druga komenda. Po użyciu przedmiotu moby są usuwane i respione na nowo. Przy niezłym spamie (klikanie ciągle, żeby przetestować xD) zmuli trochę serwer, przynajmniej u mnie ;d Polecam usunięcie całkowicie tej komendy z kodu xD

Pozwolę sobie wstawić ten kod ;) oczywiście, napisał go Serwisantmt2, żeby nie było, że kradnę, czy coś xD

quest NAZWA_QUESTA begin
    state start begin