Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Speedhack Hastymu V 2.0

Se7enn

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Speedhack HastyMu v 2.0

Cheat działa na wszystkich wersjach, nie powoduje niewidzialności postaci, przyspiesza grę x-krotnie.

Skan: Link lub Screenhot

Antywirusy wykrywają plik jako wirusa z powodu funkcji analizy heurystycznej.

Plik uploadowany przez Se7en z wyłącznością dla www.mpcforum.pl.

To na pewno nie szkodliwe wiry? Nie znam się na tym ale to trochę podejrzane 1 post i na dodatek speedhack do każdej ver Oo

5c71b48696e49012.gif
Opublikowano

Większosć bardziej znanych wykrywa Packera, w dodatku TrojWare.Win32.Trojan.Black.~AG jest wykrywany we większości czitów do gier, ja nie pobierałem, ale wg mnie można pobierać bez obaw. Chyba że paker właśnie po to aby ukryć ewentualnego keyloggera ;) Niech ktoś z "góry" sprawdzi lepiej ;)

Opublikowano

Nie Wiem czy ci ktoś na to ściągnie ile to ma wirusów o.0 ale następnym razem pomysł zanim coś dodasz.. :lol:

90% Nastolatków dostałoby załamania nerwowego, gdyby Justin Bieber stał na dachu wieżowca i miał zamiar skoczyć. Jeśli należysz do tych 10%,

które wzięłoby krzesełko i popcorn i darło się: "Skacz lamusie!"- wklej to na swoją sygnaturę!

Opublikowano

Nie Wiem czy ci ktoś na to ściągnie ile to ma wirusów o.0 ale następnym razem pomysł zanim coś dodasz.. :lol:

A Ty dziecko pomyśl zanim coś napiszesz na temat czegoś o czym nie masz zielonego pojęcia 'xD'.