Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nauka programowania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :) Jestem obecnie uczniem technikum na profilu informatycznym. Zawsze mnie ciekawiła programistyka np. jak zrobić crack'a do gry, programu lub napisać własne skrypty do gier np. do programu takiego jak BoL (League of Legends) dla własnej satysfakcji :) Chcę traktować to jakio hobby, na które będę mógł poświęcić dużo wolnego czasu. I tu zaczynają się moje pytania:

- (Oczywiście podstawowe pytanie) Jaki program w kierunku tego co wymieniłem powyżej?

-Pomoce naukowe (Filmiki na yt lub artykuły)?

Ps. Jestem zdeterminowany do nauki i zawsze daje z siebie 100% żeby coś ogarnąć. Wierzę, że dam radę :D

Jeśli ktoś chciałby mi pomóc tzn. dawać od czasu do czasu porady itp. to podaję Skype: matiii953

Opublikowano

Właściwie to właśnie o l# mi chodziło :) To od czego zacząć w nauce takiego c#?

Chyba, że polecasz jakoś inaczej zacząć? Jestem otwarty na propozycje :D

Od podstaw, to chyba jasne :).

PS. Uczenie się programowania c# dla samego l# to strata czasu.

8LTfBGw.jpg

Opublikowano

Od podstaw, to chyba jasne :).

PS. Uczenie się programowania c# dla samego l# to strata czasu.

Zapomniałem dopisać w temacie, że to jest tylko jeden powód z wielu uczenia się języków programistycznych.

Polecasz coś od siebię? Nie musze także korzystać z c# od razu jeśli jest trudny i jest lepsza opcja to nauczenia się podstaw szybciej.

Opublikowano

Tworzenie cracków opiera się na znajomości reverse engineeringu i assemblera.