Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Strzelanie headshotów

MySkill

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grałem przez trochę czasu w 1.6 tyle, że głównie na JailBreakach, gdzie to za dużo nie strzelałem i cod'ach, gdzie to grałem głównie z awp, więc na innych broniach nie mam za dużo doświadczenia.

2 tygodnie temu przeniosłem się na cs go chcąc zagrać już bardziej na poważnie, pograłem głównie na dm'ach i jak na razie nieźle udało mi się ogarnąć full auto na bliskich/średnich odległościach i czasem wejdzie jakiś hs.

Ale problem jest teraz taki, że gdy np. spotykam się 1vs1 w małym pomieszczeniu to zanim wywalę 3-5 strzałów dostaję heada i już mnie nie ma.

To samo na średnich/większych odległościach. Ktoś wychodzi zza ściany, mam celownik w okolicach brzucha, więc raczej nie ma co celować na głowę, więc strzelam full auto albo seriami w zależności od odległości i nagle dostaję heada, a sam zdążę trafić z może 2 razy.

Więc jak to powinno wyglądać? Powinienem cały czas starać się trzymać celownik na odpowiedniej wysokości głowy w zależności od pomieszczenia? I gdy np. widzę, że ktoś wychodzi zza ściany, a ja mam celownik po drugiej stronie to lepiej przycelować heada czy po prostu szybko nacelować i full auto?

Widziałem kilka gier profesjonalistów to celownik praktycznie od razu na głowę leci, gdy ktoś wyskoczy, a na większych odległościach zawsze full auto jak hs nie wejdzie.

Widziałem mapę do trenowania właśnie takiego aima, refleksu itd. powinienem najpierw się w to pobawić i potem zacząć grać na poważnie?

Opublikowano