Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Sprzedaż skina czy wymiana?

James1919

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.Czy na CSGO Lounge można sprzedawać skiny czy tylko oferować wymianę? 

2.Za ile sprzedać ten skin PP-Bizon (StatTrak™) | Kobaltowy Półton na rynku jest już od 0.60 Euro ale nwm czy wystawić po najniższej cenie czy dać za trochę więcej? Tylko czy się wtedy sprzeda? Albo może za coś go wymienić etc (nie znam się za bardzo na cenach skinów)  

Cześć...

Opublikowano

1.Czy na CSGO Lounge można sprzedawać skiny czy tylko oferować wymianę? 

2.Za ile sprzedać ten skin PP-Bizon (StatTrak™) | Kobaltowy Półton na rynku jest już od 0.60 Euro ale nwm czy wystawić po najniższej cenie czy dać za trochę więcej? Tylko czy się wtedy sprzeda? Albo może za coś go wymienić etc (nie znam się za bardzo na cenach skinów)  

1. Wymiana

2. Jeżeli dasz drożej to dłużej będziesz czekać.

Opublikowano

1. Wymiana

2. Jeżeli dasz drożej to dłużej będziesz czekać.

1. Można obstawiać skinami i wygrać skiny ale można też dać ofertę wymiany typu " Skin --> pieniądze (real money)"

2. Na rynku mało ludzi kupuje :)

Opublikowano

1. Wymiana, ale można też dawać oferty skin za kase w realu, albo coś innego. 2. Dasz drożej, dlużej czekasz. Najlepiej zejdź troche z ceny i powinno zejść.