Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ninja Hack

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Jestem całkiem zielony jeśli chodzi o te sprawy, dopiero zaczynam zabawę z językami programowania. Chciałbym się spytać jaki język jest wykorzystywany jeśli chodzi o Metin'a (dokładnie chodzi mi o Ninja Hack) i czy jest jakiś konkretny program do edytowania tych kodów? Ponieważ jak ostatnio przeglądałem pliki, wszedłem w PC.epk za pomocą Notepad++ widoczny był tylko pierwszy akapit, reszta to były jakieś znaczki i inne szajsy. Może ktoś mi pomóc ogarnąć choć by edytowanie takiego pliku?

Za przydatne odpowiedzi daje +! ;)

Opublikowano

Skąd mamy wiedzieć o jaki plik dokładnie Ci chodzi? Nie każdy gra w tą grę.

Co do języka, to w każdym napiszesz takiego exploita.

8LTfBGw.jpg

Opublikowano

Gra jest w języku angielskim. W pliku, którym podałeś znajdują się modele i tekstury zbroi, skrypty skilli. Jeśli chodzi o ten plik, to są tam tylko zapisane woj M, sura M, ninja K, oraz szaman K. Jak masz pytania to pisz

Opublikowano

Musisz te pliki sobie rozpakować. A taki ninja hack to można zrobić nawet w zwykłym notatniku. (Kiedyś tak się dmg robiło). Poszukaj sobie w dziale metina -> edycja klienta. 

Opublikowano

Stwierdzenie faktu co do języka:

Skąd mamy wiedzieć o jaki plik dokładnie Ci chodzi? Nie każdy gra w tą grę.

Co do języka, to w każdym napiszesz takiego exploita.

Odpowiedź, która także stwierdza fakt języka: