Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Błąd z wyświetlaniem ikonek rang, kanałów itp.

HayEN

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Od niedawna napotkał mnie błąd w takiej postaci :

qqbcpu.png

Wie ktoś jak temu zaradzić ? Nie jest to wina serwera, bo tylko ja tak mam.

Opublikowano

Usuń ikonki z tych kanałów w "Channel permission":

"Channel permission"  ? Gdzie to jest, bo jestem troche zielony w tym temacie  :D

Nie mam konkretnie tylko tych ikonek.Nie wyświetla mi ikony żadnego z kanałów i rangi ;(v

Opublikowano

"Channel permission"  ? Gdzie to jest, bo jestem troche zielony w tym temacie  :D

Nie mam konkretnie tylko tych ikonek.Nie wyświetla mi ikony żadnego z kanałów i rangi ;(v

Jesteś administratorem tego serwera czy zwykłym użytkownikiem?

Opublikowano

Pisałem do administracji i mówią, że nie jest to możliwe aby była to ich wina, ponieważ ten bug mam tylko ja.

Opublikowano

Pisałem do administracji i mówią, że nie jest to możliwe aby była to ich wina, ponieważ ten bug mam tylko ja.

Odpisz im że jest to ich wina i jak nie wierzą to niech się ze mną skontaktują i im wszystko wyjaśnię.

Program ściąga ze serwera pliki (obrazki) i następnie wszystko zapisuje do ukrytych folderów programu. Gdy administrator serwera usunie jakąś ikonkę to ona dalej jest wyświetlana przy randze lub kanale ale jak wejdzie nowy użytkownik to nie widzi tej ikonki przy randze lub kanale, a osoby które były wcześniej na serwerze mają tą ikonkę i ją widzą.