Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

CS GO : BLOKADA VAC POMOCY FAST WBIJAC!

minecraft898

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema jakieś 4 miesiące temu ukradziono mi konto z CS:GO dzisiaj je odzyskałem poprzez support steam. Wbiłem na CS a tu Blokada VAC na zabezpieczone serwery czyli krótko mówić mogę grać tylko na NON-STEAM. Czy mogę się od tego odwołać ponieważ konto zostało zablokowane po tym jak mi je skradziono i moim zdaniem powinni odblokować bo to nie moja wina, że mi zajebali -.- 

Opublikowano

Ja gram od roku i jakoś mi niczego nie ukradli. Nie j**** valve, tylko zacznij używać mózgu to Cie nie będą okradać. Bardzo dobrze, że Cię okradli i życzę Ci, żeby zrobili to znowu.

Morda z tego tematu elo 

Opublikowano

Już raz było, że anulowali VAC'a bo konto było używane przez nie prawowitego właściciela. Napisz do steamsupportu [po angielsku] po co innego możesz zrobić?

Opublikowano

ale to nie z mojej winy tylk oz winy frajera ktory ukradl i ja na to niemialem jak zareagowac i c**j mnie to obchodzi okazlo sie ze na non steam tez nie moge grac .....

Możesz grać na nonsteamie, jesteś idiotą który nic nie umie i czeka na gotowe odpowiedzi "jak grać na steam"..

Mam non-steama i wersję steam i gram tu i tu i wszystko działa, więc co Ty za głupoty gadasz..

+ steam:

mniej hackow niż na nonsteam

+ nonsteam:

wszystkie skiny w eq i biegasz ubrany po dd2 za 1000 euro xD

więcej hackow niż na steam.

https://gyazo.com/fda5cdba015589562e3ae6f91d845bc0

xD xD xD

TOP1 FIGHTER MPC