Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Play Station 3/4 + TV

ayerfox

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Na początku zaznaczam iż jestem zupełnie zielony w kwesti konsol, całe życie katowałem kantera na PC.

Otóż, zastanawiam się która z konsol na dzień dzisiejszy będzie lepsza PS3 czy 4 - biorąc pod uwagę jakość i cenę. Rozważam także zakup używanego egzemplarza.

Moje oczekiwania i pytania:
1. Nieogarniczony dostęp do gier, bez każdorazowego płacenia za nie - priorytety to najnowsze PESy, FIFY, GTA V i Diablo 3 + battlefieldy/cody itp. strzelanki (słyszałem o jakimś abonamencie ok. 200zł/rok ale nie wiem o co w tym chodzi także prosiłbym o jakieś info);
2. Bezproblemowa gra, chce włączyć konsole, wrzucić płytkę czy odpalić grę z dysku i grać, przeważnie będzie to gra ze znajomymi w fifę/pes + piwo w zimowe wieczorki (Jakie pady najlepsze, bezprzewodowe czy nie i dlaczego??)
3. Słyszałem także o przerabianiu konsol tak aby można sobie np. z torrentów ściągać gry - czy jest to bezpieczne?
4. Gdzie najlepiej kupić takową konsole - max. kwota 1500 PLN (najlepsza cena, jakość, gwarancja itp.)

Drugą kwestią jest TV. Jaki najlepiej wybrać pod konsolę TV do 700/800 PL?

Tak jak pisałem wcześniej jestem kompletnie zielony, więc proszę o jak najprostsze wytłumaczenie.
Z góry dziękuje,
Pozdrawiam!

Opublikowano