Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak przerobić zbroję na kostium?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

też zależy jaki game uzywasz bo np na 2089 to zmieniasz na type i subtype zbroi 

Opublikowano

Nie jestem pewien ale zmień anfilag zbroi np na ten z kostiumu i na odwrót.

można wiedzieć jak? jestem zielony :/

też zależy jaki game uzywasz bo np na 2089 to zmieniasz na type i subtype zbroi 

na plikach by terenzo, to chyba 34k ale nie wiem :D

Opublikowano

wchodzisz w Navicat , do item_proto i szukasz kostiumu jakiego chcesz , suwakiem w prawo i masz komórkę " Anfilag " , kopiujesz te cyferki i wklejasz do Aniflag w zbroi którą wybrałeś;p

Opublikowano

wchodzisz w Navicat , do item_proto i szukasz kostiumu jakiego chcesz , suwakiem w prawo i masz komórkę " Anfilag " , kopiujesz te cyferki i wklejasz do Aniflag w zbroi którą wybrałeś;p

nie rozumiem nadal ale ogólnie kojarze co miałbym zrobić :) już nie pisze więcej bo wole sam się nauczyć i dobrać tego "doświadczenia" :D

Opublikowano

pewnie nie wiesz ale jak juz zrobisz to to musisz skonvertować to item_proto z sql na txt i wrzucić do db ;)

Specjalista
Opublikowano

Zmiana antyflag nic tu nie da,jedynie może tu ustawić czy kostium ma być na kobietę czy mężczyznę.

Żeby zbroje zmienić na kostium zmieniasz jej type i subtype,jak się nie myślę będzie 21/0 na fryzurę będzie 21/2.

Po tej operacji konwertujesz item_proto do .txt i podmieniasz w /usr/home/mt2/db i nadajesz prawa 777.

//Edit

@msti730 Niestety nie wiem.

Pomogłeś,pomogę kiedy tylko brachu mogę!