Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Przygoda z bootstrapem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Godzinna robota:

http://war-ots.pl/other/index.php

Dodam że kompletnie nie jestem obcykany w tej grze jak i nie jestem jakimś profesjonalistą w bootstrapie i web desingu, co sądzcie o tym? (1h roboty).

Jakby ktoś chciał jakieś rozbudowane systemy na frameworkach (ogarniam dobrze phalcona, i jako tako symfony) lub czystym PHP korzystając z bootstrapa to z chęcią zrealizuje każde zamówienie. Koszt to kwestia indywidualna. Robię taką ofertę dlatego iż chcę się zagłębić w bootstrapa i porobić jakieś ciekawe projekty, może i komuś się przydam, bo mam tyle pomysłów że aż się zaplątałem i nie wiem co robić by się uczyć.

Pozdrawiam, to nie troll.

Opublikowano

No dobra. Zapytam bardzo poważnie, bo oglądam tą stronę na telefonie. Czy tam serio jest jeden obrazek, nagłówek, pole wyboru i troszkę tekstu? I do tego minecraft?

gamedevmania.com

Opublikowano

Serio napisanie tak prostej strony (36 linijek) zajmuje ci godzinę? I do tego trzeba używać bootstrapa?

Pozdrawiam, to nie troll.

Jak dla mnie to jeden wielki troll. :)

gamedevmania.com

Opublikowano

Po prostu widząc ten temat oczekiwałem chociaż takie minimum profesjonalizmu. Nie no, strona nie jest brzydka, ale wygląda tak jakbyś dopiero dzisiaj zaczął się uczyć HTML'a. :p

Ja nie używam bootstrapa. Zbyt dużą frajde sprawia mi kodowanie szablonów bez wspomagaczy.

gamedevmania.com

Zarchiwizowany