Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Który telefon wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem że to nie jest dział od tego ale nic związanego z telefonami nie mogłem znaleźć.

Mam dylemat nad LG F60 i LG F70 wiem że jest to niewielka różnica ale nie znam się na telefonach z androidem i ogólnie strasznie mało na telefonach więc moglibyście coś doradzić? 

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/f70/LG-F70.html

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/f60/LG-F60.html

334qlo8.jpg
Opublikowano

podaj budżet jakim dysponujesz, znajdziemy coś ciekawszego.

To znajdź mi telefon na czterordzeniowym Qualcommie do 400-500 (400 - lekka używka, 450-500 nowy tel.(allegro))  złotych, powodzenia. 

Autorze, jeżeli zamierzasz wydać powyżej 500 złotych to bierz Moto G. 

lownfast

Opublikowano

@escaperz.lordm Wiesz co Moto G nie ma slotu na kartę pamięci stara wersja androida i brak internetu LTE  a wiec tak średnio mi to pasuje i chyba raczej biorę to LG F60

334qlo8.jpg
Opublikowano

Wiesz co ja na luzie bym to zapchał, sporo muzyki, zdjęć i jakieś filmy się zdarzają no i aplikacje oczywiście swoje ważą.

334qlo8.jpg
Opublikowano

Pouczać Ciebie nie chcę, ale kto ogląda filmy na telefonie? Zresztą, ok nawet jeżeli to raczej robi się to przy użyciu internetu, ewentualnie zgrywa się na telefon jeden, dwa filmy. Do tego muzykę można wgrać np. 1 GB i działać na zasadzie rotacji czyli w tym tygodniu słucham tego itd. Zresztą jest chmura Moto G ma jej bodajże 50GB. 

Popatrz jeszcze za L9 II. 

lownfast

Opublikowano