Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuje szybkiej pomocy przy wyborze.

MaXeLs

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mianowicie chce się nauczyć tworzenie gier typu FPS oraz RPG ale mam do was wielkie pytanie na które sam sobie nie mogę odpowiedzieć bo nie znam się tak bardzo

jaki silnik, program wybrać do tworzenia gier, najbardziej interesują mnie te co wymienię ale jeżeli znacie podobne a lepsze też może cie mi podać.

1. Visual C++

(Chce kupić książkę "Nauka programowania języka c++ (Około 1350 stron)")

2. Unity 3d

(Tutaj niestety nie znalazłem książki do nauki c# czy javascript)

Proszę o pomoc w wyborze, w którym silniku/programie, będzie mi się lepiej tworzyć, chodzi o tworzenie gry od początku (Laucher, menu logowania, menu wybor postaci, świat gry.)

Opublikowano

Unity3d, popatrz też na Cryengine.

No k***a, gość zielony kompletnie a ty mu z takimi rzeczami wyjeżdżasz? Niech najpierw 'hello world' ogarnie a potem tetrisa napisze....

W cryengine można robić grę rpg?

A widzisz jakieś przeszkody poza własnym brakiem skilla?

przecież wakacje się już skończyły ;//

Widać ostre przegrzanie głowy na słońcu to nie jest główny powód takich zapędów.

Cześć, mianowicie chce się nauczyć tworzenie gier typu FPS oraz RPG ale mam do was wielkie pytanie na które sam sobie nie mogę odpowiedzieć boble ble ble ble ble