Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaką książkę wybrać do nauki języka ... ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To tak od razu mówię, że jestem zielony .

Chciałbym się nauczyć najlepiej wszystkich języków :

- Html

- Java/JavaScript

- C++/C

- PHP

Najlepiej to tych podanych . Nie chciałbym siedzieć przed komputerem jak uzależniony człowiek i czytać poradniki, poza tym mam słaby wzrok i nie chce sobie uszkadzać .

Chciałbym, żebyście podali mi nazwy książek naukowych do podanych wcześniej języków .

Z góry dzięki ...

Opublikowano

Nie ma co uczyć się tylu języków na raz (wiem, że nie napisałeś, że na raz chcesz, ale już uprzedzam). Jeżeli chcesz bawić się w tworzenie gier to od razu PHP bym odrzucił. Najlepszym językiem na start jest właśnie C++ bo uczy dobrych nawyków i nie będziesz miał problemów z przejściem na inne języki.

Co do książki to nie jestem taki obeznany, ale Symfonii nie kupuj (jest już dosyć przestarzała). Podobno "Szkoła Programowania" jest dobra (mówię o tej książce: http://helion.pl/ksiazki/jezyk-c-szkola-programowania-wydanie-vi-stephen-prata,cppri6.htm#opis)

Jak wtedy będzie Ci mało to możesz zaopatrzyć się również w Thinking In C++.

@@edit

Tylko nie zapomnij o tym, że musisz też pisać kod a nie czytać go

Opublikowano

- Html

- Java/JavaScript

- C++/C

- PHP

Najlepiej to tych podanych . Nie chciałbym siedzieć przed komputerem jak uzależniony człowiek i czytać poradniki, poza tym mam słaby wzrok i nie chce sobie uszkadzać .