Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem (Lajki za pomoc!)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, mam problem, właśnie zainstalowałem L# (jestem w tym zielony) zainstalowałem wszystkie 3 potrzebne frameworki te inne + do tego tego Directxa i wszystko fajnie odpalam customa (mam paczkę od hehema) mam zaznaczone te skrypty: p7b2bv.jpg

Wchodze do gry mam zielony napis na gorze, ale działa tylko Extended Zoom. Dalej mam jeszcze zaznaczone SimpleUltLeveler czy jakoś tak i to też nie działa. Po wcisnieciu f5 pisze tylko SimpleUltLeveler Loaded. 

Po wcisnieciu left shifta gdzie powinno byc menu nic sie nie pokazuje.

Pomoocy.

Opublikowano

bo simpleultleveler nie pokazuje się pod shiftem. Od po prostu sobie jest i zawsze ci lvluje ulta.

jak dograsz sobie jakiś inny skrypt. np. na jakąś postać to wtedy bedziesz ją mial pod shiftem

spróbuj sobie zaznaczyć jakiegoś marksmana i zagrać tristaną np. i zobaczysz :)

x

Opublikowano

bo simpleultleveler nie pokazuje się pod shiftem. Od po prostu sobie jest i zawsze ci lvluje ulta.

jak dograsz sobie jakiś inny skrypt. np. na jakąś postać to wtedy bedziesz ją mial pod shiftem

spróbuj sobie zaznaczyć jakiegoś marksmana i zagrać tristaną np. i zobaczysz :)

Ale właśnie dobiłem 6 i mi nie wylewelowało ulta, musiałem ręcznie. Poza tym te olbwalkery itd. to do czego służą i w jaki sposób działają w grze?

Opublikowano

Ale właśnie dobiłem 6 i mi nie wylewelowało ulta, musiałem ręcznie. Poza tym te olbwalkery itd. to do czego służą i w jaki sposób działają w grze?