Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy w skillu

SearsWesalDeath

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w skilu mam obecnie 11lv i mam pare pytań.

1.Skąd brać kolorowe bronie? Większość graczy ma kolorowe bronie, jestem ciekaw skąd takie nabyć.

2. Bronie vip, czy istnieje jakiś sposób by za darmo mieć te bronie? nie możliwe żeby aż tyle osób wykupiło vip w sklepie za złotówki, jest naprawdę bardzo dużo osób z tymi broniami.

3. Jaki jest max lv ?

4. jak to jest, że strzelaja do mnie ( nie trafiaja) w np. głowe tylko lekko w prawo/lewo i mnie zabijają.

Z góry dzięki za odp.

`pzdr

Słowo ‘Bóg’ jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem ludzkiej słabości, a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych, legend, które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od tego jak subtelna, nie może (dla mnie) tego zmienić.Albert Einstein

Opublikowano

1. Kolorowe? W sensie te co mają kamuflaż? Możesz wygrać je codziennie na 1 dzień, z kapsułek za SP, z kapsułek za cash lub po prostu kupić w sklepie za cash i wybrać bron do pomalowania.

2. Masz vipa, masz bronie, nie masz vipa nie masz broni. Jak ktoś ma vipa to kupił, albo ma na kilka dni z eventów i dopiero teraz ich używa. 

3. Aktualnie jest 95 poziomów (nie licząc tego pierwszego czyli rekruta)  A maxymaly który jest na razie wbity to 71