Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Xbox 360 przerobiony i multiplayery

MiroPlayGames

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka

Chce zapytać czy przerobiona konsola xbox 360 po aktualizacjach rozróżniająca piraty od oryginalnych gier może wciąż dostać bana jeśli będę na niej grał na multikach ?? Bo kupiłem taką i nie wiem czy mogę grac bez obaw na multi . Oraz dodatkowe pytanie czy do co-op  potrzebny jest dostęp do neta. Pytam bo jestem zielony w tych sprawach... 

ps. czy do dziaania konsoli koniecznie  potrzebna jest sprężyka od portu A czy nie jest wymagana

Opublikowano

Zależy jaka przeróbka, ale zawsze masz małą szanse, że bana dostaniesz. Do co-op nie potrzebujesz internetu.

Spytaj się najlepiej gościa od którego go kupiłeś jaka przeróbka ;)

To konsole kupiłeś już czy będziesz kupywał ?

Czytaj dokładnie, napisał, że kupił.

giphy.gif

Opublikowano

W pierwszym w poscie napisał że kupił konsole.A w trzecim poscie pisze że nic nie pisze w opisie więc...

A co do przeróbki to jak gry odpalasz ?

Nagrywasz płytki i wkładasz do klocka czy z dysku ?

Opublikowano

Na przerobionej konsoli, nie pograsz online. Jeżeli jest to dobra przeróbka zazwyczaj Xbox live jest zablokowany, wiec nie dostaniesz bana.

Opublikowano

Jeżeli gry nagrywa specjalną nagrywarka to pogra.Wtedy ma LT 3.0 . A jeżeli gra z dysku to ma przeróbke rgh to też może pograć na xbl tylko że po tygodniu leci ban :/

Opublikowano

wiec tak jeszcze gier nie nagrywam bo konsola musi do mnie dotrzeć