Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Strażak ? Co zrobic żeby sie udało ?

VatreenPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć mam takie pytanie

Jaką szkołe trzeba skonczyć aby miec szanse zostania potem strażakiem ?

Od samej podstawówki aż do celu .

Napiszcie też cos od sb z chęcią poczytam 
(i nie nie jestem uczniem podstawowki hahaha xD)

Opublikowano

Do korpusu oficerów PSP, co najmniej tytuł magistra lub inżyniera pożarnictwa.

Do OSP nie trzeba mieć praktycznie żadnego wykształcenia.

636451494245979649038.gif

Opublikowano

W wojsku jest tak, że jak chcesz należeć do korpusu szeregowych to musisz mieć skończone gimnazjum, do podoficerów mieć maturę, a do oficerów skończone studia.

W straży pewnie też jest podobnie, ale mam nadzieje, że masz wyższe ambicję. Poszukaj szkół strażackich w polsce (policealnych) i popatrz jakie mają wymagania (maturalne). Na przykład szkoła marynarki wojennej w Gdynii chce abyś miał Matmę i Angielski. Potem idziesz do Liceum o wybranym profilu (na przykład jeśli będą potrzebować na studiach polski-historia to idziesz na humana itd.) Kujesz, kujesz, kujesz, piszesz maturę na 100%, pakujesz na siłce aby być sprawny fizycznie i na luzie powinni Cię przyjąc. ;)

Opublikowano