Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, cześć! :)

Na imię mi Michał i jestem początkującym Youtube'rem o ile mogę się tak nazwać. Mój pierwszy film wrzuciłem ponad tydzień temu, a do teraz udało mi się zebrać siedmiu widzów, oraz około 120 wyświetleń co jest nie dużą liczbą, ale mimo wszystko sprawiło mi to wielką radość, że ktokolwiek zainteresował się moim kanałem.

Mam nadzieję, że jesteście w stanie poświęcić mi chwilę swojego czasu i chociaż przejrzeć mój kanał, nie mówiąc nawet o jakimś namiętnym oglądaniu filmów sekunda w sekundę.

Aktualnie prowadzę trzy serie:

•Don't Starve

•Fable III

•Minecraft - "Niemodny Minecraft"

Zamierzam również w dzień premiery Assassin's Creeda - Unity, zacząć serię z tejże gry.

Oczywiście jestem w posiadaniu wielu innych gier, które zastąpią kończące się serie, a może nawet dojdą dodatkowo.

Myślę, że najważniejsze informacje Wam przekazałem, a jeśli jesteście zainteresowani i chcielibyście dowiedzieć się więcej, to zapraszam was na mój kanał:

https://www.youtube.com/channel/UCG_GDBJb29h6_S-1X2Km1rA

Film na Halloween - KILL THE PUMPKIN KING | Minecraft: Minecraft Halloween Horror Minigame

https://www.youtube.com/watch?v=1ZLl5iPsufU&list=PLgMUYq4PvXBgq6KcKpfq0g3xvCoQU944v

No tak, zapomniałbym! Może ktoś jest zainteresowany tym, skąd wzięła się moja nazwa na Youtube - MajKi? To całkiem proste. Od mojego imienia i nazwiska - Maj (Majkel) - Ki - początek mojego nazwiska :) Może i banalne, ale mi się bardzo podoba.

Pozdrawiam :)

@EDIT