Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

extrabot

Do jakiej gry potrzebujesz bota?  

77 użytkowników zagłosowało

1. 1. Do jakiej gry potrzebujesz bota?

• Ogame
      5
    • Footballteam
      10
    • Wolni farmerzy
      4
    • DarkOrbit
      12
    • Shakes & Fidget
      18
    • Plemiona
      14
    • Gladiatus
      31
  2. 2. Na jaką platformę

• Windows
      64
    • Android
      22
    • iOS
      1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć,

Jestem programistą, zajmuję się pisaniem aplikacji na systemy desktopowe, jak i mobilne. Na swoim koncie mam boty do takich gier jak: Footballteam, Gladiatus, Plemiona, Kibolgame, Travian i innych...

Z racji, że mam trochę wolnego czasu, mogę coś zaprogramować, nie wiem na co jest popyt, rynek gier diametralnie się zmienił.

A więc mam do Was pytanie, do jakiej gry potrzebujecie bota? 

Może być to bot na system Windows oraz Android, iOS. Głosujcie i podajcie swoje propozycje w tym temacie.

W związku z pytaniem o udowodnienie mojej pracy, podaję adres portfolio: http://lasek-pf.tk/

Opublikowano

ja z chęcią  szukam  bota  do  gladiatusa  na s201  oraz  na priva  gladiatuspvp.com

a mam  pytanie  , bo napisałeś  że  już takowego zrobiłeś  a można jakieś  ss  czy  film albo  udostępnij   jeśli możesz ... 

Opublikowano

Niekoniecznie płatny, wszystko zależy od tego jaki popyt będzie na aplikację, od tego ile czasu poświęcę na programowanie oraz jakie wymagania będą przede mną stawiali gracze. Myślę, że darmowa wersja jest jak najbardziej możliwa, płatna oczywiście też.