Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kamienie many: Gladiator

Qszychu Grim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spokojnie, glad ma to w sobie, że posiada dużo deffa, bo nosisz platynowe eq. Więc o padanie nie musisz się martwić ;) Jedyne co, to na początku jest "krową" (wolno biega i bije), ale później od 40+ się to zmienia jak zakładasz eq za złote monetki. Możesz wsadzić kilka kamyków pod PŻ, ale i tak większość doradzam w atak.

Ps. nie mam doświadczenia co do glada, ale w legionie dużo gadają na temat postaci i wiem wszystko xD A te moje rady, to rady osoby, która gra już jakieś na pewno dłużej niż 2 lata :)

k1hvCVp.gif

Opublikowano

Nwm co to za gladzi, ze wbijaja only atak, ale spoko.Podstawa to crit, pozniej majac 2/3 sloty mozesz wrzucic atak, ale duzej roznicy to nie robi.Crit musi byc.Tracenie slotow na hp to czysta glupota.

Nie czaruj.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi a co do tego bloka i hp to wlasnie sie zastanawialem ale juz wiem zeby nie dawac xD

Po pierwsze blok dla templara, glad parry.Czasami parry nie probuj wkaldac xD

Nie czaruj.

Opublikowano

A tak może spytam przy okazji, żeby nie spamić tematami, dla kantora kamyczki pod co wkładać? Bo już się pogubiłam trochę :s Póki co wkładam to, co mam, ale później to nie przejdzie.

k1hvCVp.gif

Opublikowano

A tak może spytam przy okazji, żeby nie spamić tematami, dla kantora kamyczki pod co wkładać? Bo już się pogubiłam trochę :s Póki co wkładam to, co mam, ale później to nie przejdzie.