Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Battlefield 4 multiplayer

SeenWyy01

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Tak jak w temacie chodzi mi o grę w Bf4 mp. Więc planuje sobie zakupić oryginalna grę na PC i pograłbym sobie w trybie mp.Tylko jestem zielony w tych sprawach więc z tąd moje pytanie.Jak kupię gierkę to czy od razu będę mogł grać w trybie multiplayer czy po prostu będę musiał coś instalować lub ściągać albo logować się gdzieś itp.

Jakby ktoś mógł to wyjaśnić to był bym bardzo wdzięczny.

A i czy Bf4 mi w ogóle pójdzie:

System operacyjny: Win 7 64-bit

Karta graficzna: Geforce GT 610 2gb

8gb ram

Procesor: Intel Core i5 3,2 GHz 

????

Opublikowano

@554461402688252517908.png CrossplaneR

zbyt ogólnikowo  :)

a więc tak: po zakupie BF4 wpisujesz kod z podełka, lub sam kod, bo można kupić wersję elektroniczną, to wpisujesz ten kod do programu "origin"

program pobierzesz tutaj https://www.origin.com/pl-pl/download

1. Rejestrujesz się tutaj "https://www.origin.com/pl-pl/store/" na górze masz "rejestruj" najlepiej mieć maila z "gmailu"

2. Pobierasz, instalujesz i uruchamiasz program origin

3. logujesz się na konto origin, które wcześniej stworzyłeś.

4. uruchamiasz program wchodzisz w "origin" potem klikasz na "dodaj grę" i wybierasz "wykorzystaj kod produktu", wchodzisz w "moje gry" i szukasz BF4, prawy przycisk myszy i "pobierz" i pobierasz 47.6 GB no zależy czy masz samą podstawkę, bo ten rozmiar dotyczy premium z dodatkami.