Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Postać dystansowa dla początkującego.

DavExLouisE

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Na początku tak jak i w temacie chciałbym z góry zaznaczyć, że jestem początkującym graczem. Lubię grać dystansowo. Grałem 2-3x razy bohaterką Ashe i przyznam, że nie było tak źle. Co polecacie dla nowego (zielonego) gracza? Mam 400 Riot Points i 890 Punktów zasług.

Mam jeszcze takie małe pytanko. Jak odblokować taką jakby kartę z wyglądem bohatera?

Opublikowano

Karta - skórka - skin, kupujesz za RP (realny hajs, by to doładować)
Caitlyn jest w miarę dobra, lecz musisz dozbierać troszkę Punktów Zasług, gdyż kosztuje Ona aż 4800 PE ;)
Ogółem sam sobie popatrz po umiejętnościach itp. itd i sam sobie pomyśl o kupnie bohatera.
Ashe na początku jest dość dobra, lecz potem nie masz po co jej brać.

@TreQuS dystansowa 

647041416238306889721.png

Opublikowano

Polecam Tristanę

+ silna w mid game, op w late
+ duży dmg
+ duży zasięg w late
+ mobilna
+ fajne ulti pozwalające np. Na disengage
+ można ją dostać za darmo

- Słaba w early
- Na początku mały zasięg, przez co trzeba grać z rozwagą

Proponowane zestawy komputerowe na bieżący miesiąc:

KLIK!

Pomogłem? Daj lajka! Potrzebujesz mojej pomocy? Oznacz proszę mój nick w poście @Nitex

:)

Opublikowano
Opublikowano

Karta - To są specjalne skórki dla Twoich bohaterów zmieniające TYLKO i wyłącznie wygląd w grze i art. Można je kupić za RP (zł)