Mordur Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 https://www.youtube.com/watch?v=hLBPfYjV45cDaj znać jeśli Ci się podoba =). Wyraź swoją opinię! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza
.avaterys_ Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Komercja i tyle. Jak już coś remixujesz, to nie taką komercję... Wrzuć chłopie jakiegoś Hardwella, Tiesto, Armina van Buurena. To, co remixujesz to nie jest muzyka klubowa. Nie jest. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Moim zdaniem trochę kiepski. Nie mniej jednak nie znam się na remix'ach więc ciężko mi sprawiedliwie ocenić. Mi się jednak nie podoba. :P Odnośnik do komentarza
LubieZielone Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 od 1:00 dało mi ciarek ale reszta kiepska jest taka szybkość nie pasuje do tej piosenki ;P Odnośnik do komentarza
Gamus Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Najlepsze w 'remixie' jest pani w tle. Co do samego remixu to kiepski, jeżeli chcesz jakoś się wyróżnić w tej branży to długa droga Cię czeka. Odnośnik do komentarza