lunatyk393 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Siemanko kochani. Jak zwykle jesteście moją ostatnią deską ratunku. Chce sobie zagrać wraz z kolegą w minecrafta z modem pixelmod, lecz nie potrafię takowy server zainstalować. Przejrzałem wiele poradników w języku polskim jak i angielskim, i dalej nie wiem jak to zrobić. Zazwyczaj te poradniki były o innych wersjach, linki do downloadu były skasowane, albo pokazywały jak zrobić serveru przez hamachi. Ja jestem zielony jeżeli chodzi o te rzeczy, dlatego chce się zapytać czy wiecie jak zrobić server z pixelmodem na wersje minecrafta 1.7.2 ewentualnie nowszą, i czy wiecie skąd mogę pograć wszystkie pliki. Server mam już wykupiony na pukawce teraz jedynie muszę go zrobić. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkusFD Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Serwer na wersje 1.7.2 zrobisz na silniku mcpc+ albo cauldron. 1.Pobierasz silnik i włączasz serwer. 2.Wyłączasz serwer i wrzucasz do folderu mods na serwerze twoje mody. 3.Włączasz serwer i cieszysz się gra. Wrazie problemów pisz na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatyk393 Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Niestety nie pomaga, może dlatego że jedyne mcpc+ jakie znalazłem jest na 1.6.4 bo inne skasowane, ale niby na 1.7.2 ma działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooly Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Poszukaj Cauldrona - to jest nowsze MCPC+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...