Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Sterowniki do karty dźwiękowej - problem

MrNoobeczQ

Pytanie

Opublikowano

Witam, znalazłem płytę z Gygabite, nawet dwie ale nie wiem która z nich, dam ss dwóch

Pierwsza -  GIGABYTE  interl P61/H631 Utility DVD

i małymi literkami pisze                              *chipsets / Serial- ATA / Network / Audio Drivers

*Norton Internet Security

* Adobe Acrobat Reader

*Microsoft Windows VISTA/XP/7 

Myślę, że to ta płyta bo pisze "Audio Drivers"  - ale pewien nie jestem, nie znam się, dołączam także ssa tej płyty  http://i.imgur.com/Ny7TUkW.png

Teraz druga 

Na niej pisze  "Grapihcs Card Driver & Utility" takze to chyba nie ta, ale warto zapytać, żeby niejasności nie było.

Dołączam ssa także tej płyty http://i.imgur.com/2yURmTN.png 

Pomóżcie  teraz, która płyta właściwa i co kliknąć, aby zainstalować właściwe sterowniki do karty dźwiękowej.

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To tak, mam problem mój mikrofon nie wykrywa mojego głosu i kilka użytkowników mi pisało, że pomogłoby odinstalowanie i zainstalowanie od nowa sterowników karty dźwiękowej... Także nie wiem na której one są.

Opublikowano

To tak, mam problem mój mikrofon nie wykrywa mojego głosu i kilka użytkowników mi pisało, że pomogłoby odinstalowanie i zainstalowanie od nowa sterowników karty dźwiękowej... Także nie wiem na której one są.

Więc, nadal nie jestem pewny, czy rozumiem. 

Podaj model płyty głównej - poradnik.

Mikrofon na pewno jest sprawny?

ㅈㅈ.

Opublikowano