sebko1910 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Witam, uprzedzam jestem zielony w te klocki, domyślam się że taki temat gdzieś jest, wiem że dostane pewnie 10000 hejtów że jestem baranem, ale co mi tam. A więc proszę wyjaśnić jak idiocie o co w tym chodzi. pobrałem tego magicznego bola fajnie wgarłem jakieś scrypy (kopiuj wklej) i nie działają. Proszę o napisanie jak to się wgrywa, jak zrobić żeby nie popsuć, tzn. o co chodzi z tymi wszystkim. Z góry dziękuję i proszę nie usuwać tego tematu, fajnie nawet będzie jak ktoś mnie przekieruje do podobnego tematu. Jak rozwiąże problem napsize do kogoś aby to usuną, tak żebym forum nie zaśmiecał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thewer Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Wchodzisz w obojętny link do skryptu, kopiujesz cały kod ze strony. Później przechodzisz do zakładki Custom Scripts --> New Script, teraz wklejasz kod ze strony i klikasz Save Script, po czym nadajesz nazwę, teraz masz dodany skrypt do programu. Przed rozpoczęciem gry wystarczy zaznaczyć których skryptów chcesz używać i tyle. Tak ogólnie, to obecnie nie wiem czy tylko mi, ale BoL nie injectuje do gry, więc nie wiem czy Ci będzie działać. Life < League of Legends Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebko1910 Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 to dużo wyjaśnia bo ja brałem kopiowałem cały ten kod ze stronki i robiłem nowy dok .lua i wklejałem do katalogu scripts. A na marginesie mi bol śmiga ale jest w chust zawirusowany bo z 60-65 fps spadło mi do 30 nawet jak mam go wyłączonego i go nie używam. a pobrałem z oficjalnej stronki bol'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany