Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Podkładka pod mysz bloody v7

TornadoS12

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym się zapytać jaką polecacie mi podkładkę pod mysz bloody v7. Dodam, że nigdy nie grałem z używaniem podkładki pod mysz, także jestem w tym zielony. Oczywiście do csa.

Opublikowano

Nie ma różnicy za bardzo bo to podkładka, ważne żeby nie była plastikowa z tym obrazkiem.

A4tech podkładka za 15zł (43cm)

Opublikowano

Akurat w przypadku STEELSERIES Qck nie płacisz za markę ale za jakość.

Jednak niema sensu kupować podkładki droższej od samej myszki.

Opublikowano

Steelseries QCK to nie jest podkładka... To jest wydupiasta tkanina, która odbiera każdy ruch myszy dokładnie... Sam posiadam taką i jest super... Miałem plastikowe, badziewia... Miałem jakieś odklejające się ale ta jest super... Mogłem kupić odrobinę większą, ale nie chce aby zwisała z biurka... Bierz SS Qck

Opublikowano

Ta qck to płacisz za jakość jest trwała i wykonana z tkaniny której nie ma na innych podkładkach.

Jak masz pieniądze to radziłbym kupić tą.

784091427630431250239.png
Regulamin sygnatur

Opublikowano

Ja dzisiaj prawdopodobnie zamawiam tę myszkę i biorę wraz z nią A4Tech XGame X-200MP. Taniutka i mała - a jako, że gram na sporej czułości to powinno mi starczyć.

i5-4460 3.2GHz | MSI B85-G43 | CRUCIAL BALLISTIX 2x4GB DDR3 1600MHz | GIGABYTE R270X | INTEL 520 SSD 120GB | SEAGATE SATAII 500GB | THERMALTAKE SMART SE MODULAR 530W | ZALMAN Z3 PLUS

Zarchiwizowany